SYSTEMY KOLEJKOWE

Nie zawsze można obsłużyć wszystkich klientów tak szybko jakby się chciało. System pozwala klientom na komfortowe oczekiwanie bez obawy że ich kolejka minie. Możesz dać swoim klientom dopasowaną obsługę a swoim pracownikom zapewnić bezkonfliktową atmosferę.

W praktyce, klient wolną chwilę stworzoną przez system kolejkowy może poświęcić na zainteresowanie się naszymi produktami i reklamami znajdującymi się w obiekcie.

Systemy kolejkowe są używane w praktycznie wszystkich krajach w różnego rodzaju instytucjach i przedsiębiorstwach komercyjnych. Systemy  zostały zainstalowane w supermarketach, sklepach detalicznych, sklepach specjalistycznych, urzędach pocztowych, centrach informacji turystycznej, biurach podróży, bankach, salonach fryzjerskich, towarzystwach ubezpieczeniowych, biurach sprzedaży biletów, ambasadach, restauracjach, dziekanatach, szkołach jazdy i przedsiębiorstwach użyteczności publicznej.

Niskie koszty, elastyczność i łatwość obsługi sprawia, że wybór tego systemu podwyższa jakość obsługi klienta.

  • Najbardziej ekonomiczny i powszechnie używany system obsługi klienta na świecie;
  • Zapewnia prawidłową, zorganizowaną i efektywną obsługę klienta;
  • Stymuluje sprzedaż;
  • Wzmacnia postrzeganie jakości przez klienta;
  • Zapewnia klientów o ich miejscu w kolejce do obsługi bez potrzeby obrony/pilnowania miejsca w kolejce;
  • Zwiększa wydajność pracowników przez eliminację stresów i problemów związanych z obsługą klientów;
  • Efektywne wykorzystanie czasu przez klienta w kolejce na przegląd produktów i reklam.

Dzięki wybraniu systemu kolejkowego poprawiona zostaje sprawność działania instytucji, a co za tym idzie, klient już od pierwszej chwili wie, że trafił do przyjaznej firmy. Oprócz korzyści płynących z rozładowania kolejek, zwiększenia sprzedaży, system gromadzi dane statystyczne pozwalające przewidzieć obłożenie ruchu w danym okresie i na określonym stanowisku. Informacje te są niezbędne w nowocześnie zarządzanej instytucji.

Print Friendly, PDF & Email